Festool OF1010 helt sjuk precision, även om den är lite för dyr för att det ska vara roligt så är vetskapen att nästa gång man ska göra något så blir det inte fult och komplicerat
 
P
Köpte en diamantkapklinga för vinkelslip på CO för 249,- .

Gnuggade tidigare runt med klassiska stenkapskivor för att skära upp en ränna i en berghäll för vattenavledning. Meningslöst användande av fritid.

Hade inte mycket förhoppningar att diamantklingan skulle vara bättre, men så fel jag hade.
 
En mekanikersats av förvånansvärt hög kvalité från Kellen, i grå väska, som köptes på någon utförsäljning för två år sedan. Nu efteråt känns det som att den skulle vara nästan omöjlig att klara sig utan.
 
Idag hade jag svarat = SNÖSLUNGA!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.