Har en T2-termostat till vårt badrum som har ballat ur. Konstiga tecken på displayen och byter tempo hej vilt. Är ändå 13år gammal så är dags att byta.
Men till vad?
Är det värt att byta till en "smart" variant eller ska jag gå på enklast möjliga.
Tips på bra termostat önskas!
Men till vad?
Är det värt att byta till en "smart" variant eller ska jag gå på enklast möjliga.
Tips på bra termostat önskas!
Bästa svaret
De gånger jag bytt ut t2 har jag satt devireg touch och den funkar fint. Enkel att använda och för min del tillräckligt smart. man behöver i bästa fall inte byta golvgivaren heller utan kan välja fabrikat i listan när man startar termostaten
https://www.elbutik.se/product.html/devireg-touch-golvvarmetermostat-2
https://www.elbutik.se/product.html/devireg-touch-golvvarmetermostat-2
Kul, fick du ställt in effekten på slingan med så du ser förbrukningen?
Klicka här för att svara
