32 472 läst ·
290 svar
32k läst
290 svar
Bästa ketchupen?
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Kan inte minnas sist jag blev tillfrågad. I stockholm sker det nästan aldrig. Det händer oftare utomlands.Hep skrev:
Är det jobbigt att hålla den svansföringen, eller kom det med modersmjölken och är helt naturlig för dig? Tror inte alla kockar på ”finare” restauranger gått i skola hos dig. Jag har fått frågan om stekgrad ett antal gånger på ställen med både en och flera stjärnor. Samma sak med salt på borden, även om det oftare är en skål flingsalt och inte ett saltkar i duralexglas. Peppar däremot är numera rätt ovanligt på stjärnkrogar.
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Den burgaren skulle kunna passa undertecknad, ser klart stabsmässig ut!AndersMalmgren skrev:
Fö hänger jag inte riktigt med in i mål när det gäller fine dining, där får bror min hålla ställningarna, men en något bättre middag på ett något bättre ställe där man får lite hjälp och det blir en liten diskussion runt komponerandet av rätter och drycker är något jag kan uppskatta.
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Det som är kul i Sverige är att även enklare ställen har bra koll, de kan matcha viner osv. Utomlands är det helt annan grej. USA ska vi inte tala om. Där kan ofta personalen inte alls något om viner och de förväntar sig att kunden har koll på vilka viner som passar deras meny,Fotografen skrev:
Den burgaren skulle kunna passa undertecknad, ser klart stabsmässig ut!
Fö hänger jag inte riktigt med in i mål när det gäller fine dining, där får bror min hålla ställningarna, men en något bättre middag på ett något bättre ställe där man får lite hjälp och det blir en liten diskussion runt komponerandet av rätter och drycker är något jag kan uppskatta.
Öl menar du väl?AndersMalmgren skrev:
Till hamburgaren..
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg