Ollon: Det ser bra ut, smidiga förvarningslösningar, hur gammalt?

Men.. VAR är Islay´n ? ;)

Ollo.

Jag vill köpa ditt barsåp!!! :P
Har letat efter ett liknande jätte länge!! Är det till salu?

Hej ollo!
Spännande skåp med många gömmor :). Tycket om dörrarna med glashållare .... och ja, varje detalj i detta vackra skåp ....
gaia

För övrigt Ollo, helcoolt barskåp!! Att man snurrar fram flaskorna sådär är ju bara så solstollarna! kung.

Jag såg ett kul barskåp en gång i en film, minns tyvärr inte vad det var för film. Barskåpet var i form av ett skepp på 4 ben och när man öppnade båda dörrarna spelade det "What shall we do with the drunken sailor". Det är det enda jag minns från den filmen, så man kan nog säga att det skåpet gjorde intryck på mig! ;)

Pernilla

pillan71 skrev:
Jag såg ett kul barskåp en gång i en film, minns tyvärr inte vad det var för film. Barskåpet var i form av ett skepp på 4 ben och när man öppnade båda dörrarna spelade det "What shall we do with the drunken sailor". Det är det enda jag minns från den filmen, så man kan nog säga att det skåpet gjorde intryck på mig!  ;)

Pernilla

Hehe.. ja det lät hightech, skulle nog välja varierande musik annars lär man tröttna.

Hej och tack för de trevliga åsikterna om mitt barskåp, tror att skåpet är från 50-talet det var min gammelfarfar som fick det i pensionspresent.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.