Hej ArneTWA ArneTW skrev:
Huset är en våning .nån planritning på taket har jag inte är det ok om jag tar bilder med mobilen.
Med vänlig hälsning Muki
HejA ArneTW skrev:
A ArneTW skrev:
[QUOTE="Muki-73, post: 4590056, member:
Den vägen som jag har märkt vill jag ta bort ena sidan är köket frys och kök skåp och andra sidan skåp till kläder
Den vägen som jag har märkt vill jag ta bort ena sidan är köket frys och kök skåp och andra sidan skåp till kläder
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Väggen du vill ta bort är inte bärande. Huset har fackverkstakstolar som vilar på ytterväggarna. Lite lurigt är att vissa innerväggar ändå är bärande. Det gäller väggen mellan allrum och uterum samt väggarna som avgränsar tvättstuga och badrum från pannrum, förråd och troligen också det lilla badrummet.
J justusandersson skrev:Väggen du vill ta bort är inte bärande. Huset har fackverkstakstolar som vilar på ytterväggarna. Lite lurigt är att vissa innerväggar ändå är bärande. Det gäller väggen mellan allrum och uterum samt väggarna som avgränsar tvättstuga och badrum från pannrum, förråd och troligen också det lilla badrummet.
J justusandersson skrev:Väggen du vill ta bort är inte bärande. Huset har fackverkstakstolar som vilar på ytterväggarna. Lite lurigt är att vissa innerväggar ändå är bärande. Det gäller väggen mellan allrum och uterum samt väggarna som avgränsar tvättstuga och badrum från pannrum, förråd och troligen också det lilla badrummet.
HejJ justusandersson skrev:Väggen du vill ta bort är inte bärande. Huset har fackverkstakstolar som vilar på ytterväggarna. Lite lurigt är att vissa innerväggar ändå är bärande. Det gäller väggen mellan allrum och uterum samt väggarna som avgränsar tvättstuga och badrum från pannrum, förråd och troligen också det lilla badrummet.
justusandersson
Tack för svar
Hej igenJ justusandersson skrev:Väggen du vill ta bort är inte bärande. Huset har fackverkstakstolar som vilar på ytterväggarna. Lite lurigt är att vissa innerväggar ändå är bärande. Det gäller väggen mellan allrum och uterum samt väggarna som avgränsar tvättstuga och badrum från pannrum, förråd och troligen också det lilla badrummet.
Jag har börjat riva vägen och so här ser den.
Kan den vara bärande eller inte.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Så ser inte en bärande vägg ut.
Klicka här för att svara