Jag och min fru går i tankarna att öppna upp lite planlösning.
Men vi har lite problem att tolka ritningarna som blev lämnade till oss av förra ägarna.
Huset är utbyggd 1992 med rummen vardagsrum och sovrum 17 kvm. Föregående yttervägg går alltså där sovrum 17 möter Lek - Allrum, vi har varit i kontakt med kommunen gällande stöd med vilka innerväggar är bärande utan framgång.
I dagsläget är trappan i lek/allrum flyttad till hallen och är i dagsläget ingen innervägg i köket som beskrivs på ritningen.