tycker det är supertöntigt! Och förmodligen många med mig. Nu har jag så smått börjat fundera på om vi inte skulle ha en iaf..Vi har ett "hobbyrum" och brevid en relaxavd , skulle vilja ha en cool och snygg "samlingsplats" till detta.Förslag eller tips var jag kan kolla på nätet? Alltså inte tunnor och tegel nu ;D
 
jag skulle börja med kolla hos Kökstillverkare, och/eller fota en bar som du tycker om när du går ut, och prata med en snickare, hoppas det hjälper ;)
MvH
Barbara
 
Rätt snyggt med frostade glas som sidoväggar. Bakgrundsbelys med optisk fiber.

Baksidan, gör det som en ljuslåda med uppförstorade svart-vita bilder och sätt flaskorna på glashyllor.

Tycker jag är snyggt. Vad Du än gör... inga mörka engelska eller grekiska barer.....
 
Jooo, en engelsk svettig sportbar, med schyssta pokaler! Mitt tips! :D
 
Kan ju vara trevlig också, kanske!.....

Barer ligger ju ofta i källare och då ligger dom ofta mörkt... Ljus är grejen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.