Hej. Hur fäster jag upp min bänkskiva på bästa sätt? Den är tänkt att gå från vägg till vägg och måttet är ca 1600mm.
Det ska vara lite luft mellan skivan och maskiner. Skivan kommer vara 40-50mm.
Reglar finns. Min tanke har varit konsoler av något slag i L-profil för att inte inkräkta på maskinernas placering, det är tajt som det är. Kom gärna med tips och idéer.
Det ska vara lite luft mellan skivan och maskiner. Skivan kommer vara 40-50mm.
Reglar finns. Min tanke har varit konsoler av något slag i L-profil för att inte inkräkta på maskinernas placering, det är tajt som det är. Kom gärna med tips och idéer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara