Funderar på hur man ska göra om man inte vill ha hörnskåpslösningarna som finns med karuseller o allt möjligt jox utan bara 2 "vanliga" bänkskåp i hörn mot varann, Tänkte ha bänkskåp med 3 stora lådor.
Kan man sätta passbitar i hörnet? Hur breda behöver de vara då?Handtagen sticker naturligtvis ut en bit som man behöver komma förbi men hur mycket extra utöver det?
Likadant med överskåpen, hur gör man för att få det snyggt om man inte vill ha hörnskåpet med lucka på snedden?