9 476 läst ·
48 svar
9k läst
48 svar
Bankeberg/Vikingstad/Östergötland
Hejsan.
Detta är lite utanför ramarna, men jag chansar.
Åkte förbi två väldigt trevliga hus i Högby. (Inte tok-långt ifrån Vikingstad...)
Vore väldigt kul om någon ev känner till dom och vet vad det är för fabrikat.
Är själv sugen på att bygga något liknande.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...2Cbanner%2Ccontrols%2C&streetnumberid=4723400
Detta är lite utanför ramarna, men jag chansar.
Åkte förbi två väldigt trevliga hus i Högby. (Inte tok-långt ifrån Vikingstad...)
Vore väldigt kul om någon ev känner till dom och vet vad det är för fabrikat.
Är själv sugen på att bygga något liknande.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlac...2Cbanner%2Ccontrols%2C&streetnumberid=4723400
Tullemannen: Min kompis bor i ett av de nybyggda (ca 4 år gammalt) husen i Högby (huset på vänster sida, sett från Vreta Kloster). Jag kan kolla med honom angående tillverkare och modell. Återkommer.
Hälsningar Anders, Vikingstadbo (bor dock inte något av de nya, fina husen)
Hälsningar Anders, Vikingstadbo (bor dock inte något av de nya, fina husen)
Va bra, tack för svaret!Anders_W skrev:
Du får gärna skicka mig ett PM, så hänger vi inte ut nån oskyldig med namn eller så...
Tack för hjälpen!
Klicka här för att svara