Min bänkdiskmaskin, Electrolux, tar in vatten, diskar och tömmer men mot slutet visar den felkod e4; för mycket vatten kvar, typ. Det innebär att den inte diskar klart och framför allt inte sköljer klart. Jag får ta bort överflödigt vatten inifrån innan nästa disk. Är det något vajsing på denna tank eller något filter som är fullt? Kan inte ta bort tanken för grundligare studium.
Någon som har en idé? Tack.

• Interiör av bänkdiskmaskin, visar plasttanken och anslutna slangar, potentiellt associerad med felkod e4, för mycket vatten kvar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
J Jonas Gustavsson6 skrev:
Min bänkdiskmaskin, Electrolux, tar in vatten, diskar och tömmer men mot slutet visar den felkod e4; för mycket vatten kvar, typ. Det innebär att den inte diskar klart och framför allt inte sköljer klart. Jag får ta bort överflödigt vatten inifrån innan nästa disk. Är det något vajsing på denna tank eller något filter som är fullt? Kan inte ta bort tanken för grundligare studium.
Någon som har en idé? Tack.
Det här ar maskinerna som gud glömde
Skräp från midea i PRC

hur eller hur så har avhärdaren inte med ditt fel att göra denna gången, fast med dessa kan man ju aldrig riktigt veta..
kolla pump och a.slang

ja just det e4 är ju översvämnings skyddet
har du inget vatten på bott en som du tog bort?

• Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.