3 659 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Bambuparkett till köket
Hej
Jag undrar om det är någon som lagt bambugov i köket, från en internet firma i Kroatien. Vi renoverar köket och deras pris på bambugolv är tilltalande. Dessutom vill vi gärna veta om det är någon som vet hur fungerar detta golv med vattenburen golvvärmen. Är det parkett det bästa alternativet från denna firma?
Tacksam för kommentarer
Lara
Jag undrar om det är någon som lagt bambugov i köket, från en internet firma i Kroatien. Vi renoverar köket och deras pris på bambugolv är tilltalande. Dessutom vill vi gärna veta om det är någon som vet hur fungerar detta golv med vattenburen golvvärmen. Är det parkett det bästa alternativet från denna firma?
Tacksam för kommentarer
Lara
jag har lagt bambu i köket,och är nöjd med det funkar bra.blir nästan inga märken om man tappar grejor på det....men jag köpte i england
är nog lite billigare i kroatien ..men dom sålde bara mindre bitar...80gånger 1200 eller nåt sånt..
har ingen golvärme här...jag la 4mm ljuddämpande matta undet bambun...
blir lite mjukare att gå på då...sen inget ljud från golvet..
har ekgolv i ett annat rum..där låter det en hel del när man går
är nog lite billigare i kroatien ..men dom sålde bara mindre bitar...80gånger 1200 eller nåt sånt..
har ingen golvärme här...jag la 4mm ljuddämpande matta undet bambun...
blir lite mjukare att gå på då...sen inget ljud från golvet..
har ekgolv i ett annat rum..där låter det en hel del när man går
Hej
Jag har lagt massiv bambu i köket och är än så länge jättenöjd.med golvvärme,
Massivt golv kan vara kinkigt med golvvärme, medans om jag förstått det rätt parkettvarianten skall fungera bättre. Dock läste jag något om att inte ha för hög värme.
/sture
Jag har lagt massiv bambu i köket och är än så länge jättenöjd.med golvvärme,
Massivt golv kan vara kinkigt med golvvärme, medans om jag förstått det rätt parkettvarianten skall fungera bättre. Dock läste jag något om att inte ha för hög värme.
/sture
Klicka här för att svara