Hej,
Hur fäster jag regeln till mina staketspjälor under överliggaren?
Jag ska ha reglar på insidan av balkongen, och inga på utsidan.
Jag har hittills fäst överliggaren med ett smalt vinkeljärn, men nu blir det problem att fästa regeln, som ska ligga under överliggaren.
På bilen håller jag i en spjäla på höger sida om hörnstolpen för att visa ungefär var den ska sitta.
Jag har sågat ut klossar av överliggaren som är ca 20x20x60 som i teorin passar jämte spjälan, intill hörnstolpen. Men just nu är överliggarens vinkeljärn i vägen och jag är dessutom orolig att dessa små klossar i furu är för veka för att hålla uppe ett helt staket.
Tips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.