Det normala är en tappkran och ansluta TM på där, och en ballofix säger upp sig så småningom, dom är inte tillverkade för att stänga/öppna utan bara som en avstängare vid arbete. Och eftersom det är en BRF så ligger vattentrycket direkt på , vad händer om den börjar läcka, det blir att stänga hela huset kanske inte bra . Det med ful Tja vad ska man säga om det, är nog bara upp till vat och en, samt att styrelsen bestämmer vad som ska sättas dit tillsammans med entreprenören. Bara bita i äpplet