9 768 läst ·
3 svar
10k läst
3 svar
Bakom element
Vi skall smälla upp gips på väggarna i ett rum istället för den allt mer vågiga masoniten som satt där innan. Vi har ännu inte tagit bort masoniten bakom elementen då den ju sitter fast bla med elementfästena. Det vore egentligen skönt att slippa ta loss elementen och då kommer frågan.
Hur kan man fixa detta utan att ta bort elementen? Finns det något lurigt sätt att göra så att det ser hyfsat ut utan att ta bort dem?
Alla idéer välkomna!
/ Pejja
Hur kan man fixa detta utan att ta bort elementen? Finns det något lurigt sätt att göra så att det ser hyfsat ut utan att ta bort dem?
Alla idéer välkomna!
/ Pejja
Det är vattenburet. Tack och lov är det moderna element, så det borde inte vara så avancerat att få bort. Det som är svårt är att hitta en rörpulare som har tid en stund... Men visst skulle det kännas bättre att göra det ordentligt.
/Pejja
/Pejja
lämna delen precis bakom elementen ogipsat, sen tar du bort elementen i vår och gipsar...
ser ut såhär ungefär, rummet är målat å klart redan
http://www.easynut.com/gallery/albums/album19/aai.sized.jpg
sen målar vi vitt bakom elementen innan vi sätter upp dem
http://www.easynut.com/gallery/albums/album20/aad.sized.jpg
tack vare detta kan man göra klart rummet och måla vintertid eftersom det inte skall vara samma färg bakom elementen sen...
ser ut såhär ungefär, rummet är målat å klart redan
http://www.easynut.com/gallery/albums/album19/aai.sized.jpg
sen målar vi vitt bakom elementen innan vi sätter upp dem
http://www.easynut.com/gallery/albums/album20/aad.sized.jpg
tack vare detta kan man göra klart rummet och måla vintertid eftersom det inte skall vara samma färg bakom elementen sen...
Klicka här för att svara