Ska strax börja renovera badrum, blev fundersam över väggkonstruktionen, just nu är det brädor, masonit på väggen, tänkte smälla dit 12mm plywood och sen Fibo skivor, på golvet blir det 22mm spån, armering, el slinga, flytspackel och plastmatta, har läst att man ska ha oorganisk skiva längst ner på väggen, är det ett måste eller gäller det bara kakel/klinker?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.