Någon som vet hur det är tänkt med en badrumsyttervägg. Får inte till det då konstruktionen skall vara.

Väggreglar cc 60
Ångspärr
Liggande 45*45 cc 45
Kortlingar i alla skarvar så skivan har stöd runt om.
Stånde 15mm konstruktionsplywood (Måste då bli 120cm breda för att passa med cc 60 och kortlingarna)
Stående våtrumsgips som skall skruvas i regeln med en halv skivas förskjutning.

Får inte till en bra lösning då jag bara hittar våtrumsgips som är 90cm bred. Om jag använder detta så går det inte att få till att så att gipsen skruvas i regeln. Eller tänker jag fel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.