Porslinet är väl helt ok, proppen används inte alls, problemet jag hade var avloppsgrejorna som medföljer, om man skall ha lådor. Inga problem om man väljer dörrar/hyllplan.
Vattenlåset tar i lådornas kanter, köpte ett lågbyggt vattenlås på Bauhaus, problem löst.
Har tänkt att fråga nästa gång jag är på Ikea hur dom tänker där.....