Har bara kommoden Godmorgon i ek"faner" och ett väggskåp i "ekfaner" och dessa har fungerat utmärkt i vårt sommarhus under 5 år, inga sprickor i faneren eller så. Vi har ca 10 grader golvvärme när vi inte är där under veckorna. och ca 20-22 grader på helgerna när vi är där. Allt har fungerat under de 5 åren vi haft detta uppsatt.
/B

• Gilla
plan-g
  • Laddar…
Snailman
kenneth5828 kenneth5828 skrev:
Porslinet är väl helt ok, proppen används inte alls, problemet jag hade var avloppsgrejorna som medföljer, om man skall ha lådor. Inga problem om man väljer dörrar/hyllplan.
Vattenlåset tar i lådornas kanter, köpte ett lågbyggt vattenlås på Bauhaus, problem löst.
Har tänkt att fråga nästa gång jag är på Ikea hur dom tänker där.....
Jag hade inget problem att montera vattenlåset, det är väl omkring åtta, tio centimeter utrymme bakom lådorna när de är i inskjutet läge, nu så monterade jag godmorgonstommen innan jag monterade avloppsrör och vattenrör inne i väggen, så jag pallade upp stommen där den skulle vara sen och mätte ut var rören skulle komma i väggen Monterat vattenlås och avloppsrör bakom inskjutna lådor i ett kök, med synligt utrymme och rördetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Installation av vattenlås och rör bakom köksstomme med synligt utrymme och uppallad konstruktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
plan-g
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.