Hej, mina första frågor i detta forumet.

Vi är i planeringstagen med vårt badrum. Mäter ca 170x260 cm. Vi är säkra på själva planritningen men vi behöver hjälp med val av badrumsmöbler. Vi hade tänkt oss ett vaskskåp på helst 70 cm, kan gå med upp till 80 cm. Vasken ska vara av rak modell, dvs ej överhäng, liknande Svedbergs Indigo. Gärna lådor under.

Någon som kan komma med några tips, vi har kollat på Svedbergs Indigo.

Nästa fråga hadlar om duschvägg. Vi vill ha en hörndusch med vägghängda bockade dörrar, en sån som "låser" med magnetlist. Ingen som går på skenor. Hur funkar det med barn, klarar de av att stänga dörrarna, det är ju trots allt lite klurigt ;), eller rekommenderar ni en duschvägg som går på skenor.

...lite rörigt men hoppas ni fattar ändå.

tjena, jag håller på själv med att välja inredning ock upptäckte att kvik har jävla snygga grejer till billigt pris.
man kan kombinera ihop lite som man vill.
hälsa på hos kviks hemsida....

Jag rekomenderar Aspen det är bra möbler tyill lägre pris, jag är jättenöjd med mina, de har ju ett litet begränsat utbud men vi hittade precis vad vi sökte

Carla skrev:
Jag rekomenderar Aspen det är bra möbler tyill lägre pris, jag är jättenöjd med mina, de har ju ett litet begränsat utbud men vi hittade precis vad vi sökte
Jag kan bara vare enig med förra talare! Vi har kollat runt på mycket olika badrumsmöbler senaste tiden, och Aspen framstår som om att dom ligger snäppet över "alla" andra när det kommer till känslan i detaljer såsom självstängande lådor etc. :)
Tyvärr är det jo så att dom tex. inte har dubbelhandfat i sin kollektion, och därför får vi leta vidare efter andra alternativ. Troligt är väl att det blir Svedbergs Classic 155, men den är inte i närheten av Aspen när det gäller den här "känslan".

/Jan

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.