340 läst ·
2 svar
340 läst
2 svar
Vilken gustavsberg toa
Hej, ska byta ut toastolen från 93 .
Har sett på nautic 1500 och nordic 3500 .
Vill ha 6 liter spolning vilket är original på nordic 3500 ,ska gå att justera på nautic.
Vilken rekommenderas ?
Bra /dålig spolmekanism på någon?
Har sett recensioner där många klagar på spolknappen på nordic . Dock 6-8år gamla, så det kan vara ändrat sen dess.
Vattenanslutning, smäck eller okej?
Vilken blir man mest nöjd med i vårt gamla hus?
Mvh Erik
Har sett på nautic 1500 och nordic 3500 .
Vill ha 6 liter spolning vilket är original på nordic 3500 ,ska gå att justera på nautic.
Vilken rekommenderas ?
Bra /dålig spolmekanism på någon?
Har sett recensioner där många klagar på spolknappen på nordic . Dock 6-8år gamla, så det kan vara ändrat sen dess.
Vattenanslutning, smäck eller okej?
Vilken blir man mest nöjd med i vårt gamla hus?
Mvh Erik
Eller tex ifö sign compact .ca 5cm mindre men den kanske kommer lika långt fram mätt från avloppet i golvet ändå ?E erik832995 skrev:Hej, ska byta ut toastolen från 93 .
Har sett på nautic 1500 och nordic 3500 .
Vill ha 6 liter spolning vilket är original på nordic 3500 ,ska gå att justera på nautic.
Vilken rekommenderas ?
Bra /dålig spolmekanism på någon?
Har sett recensioner där många klagar på spolknappen på nordic . Dock 6-8år gamla, så det kan vara ändrat sen dess.
Vattenanslutning, smäck eller okej?
Vilken blir man mest nöjd med i vårt gamla hus?
Mvh Erik
Redigerat:
Klicka här för att svara