Vad har du för ventilation i kåken? Om du har självdrag kan det ju vara en idé att skaffa en fläkt med kontinuerlig drift som ökar hastighet när det finns förhöjd fuktbelastning. Slarva/snåla inte med ventilationen vettja :-)

MMR skrev:
Kan bara upprepa det jag skrev tidigare, med tillägget att jag faktiskt byte min första Myson, bara för att få en som var ännu sämre. Köpte en anann billig på Hornbach och en på Harald Nyborg, skräp allihopa.
Men ursäkta lite nu..... 4 skitfläktar gånger ca 350 kr. är ju lika med en bra pax???? Varför snåla?

Via Tapatalk på min SE Xperia ARC

Det kan man ju hålla med om, men alla prövades och lämnades tillbaks. Förhoppningen fanns ju att en billigare skulle fungera bra, man tycker ju inte att det borde vara rocket science, men tydligen...

Sent from my ZTE-BLADE using Byggahus

Köpte en pax fläkt igår och den fungerade hur bra som helst. Ännu en gång bevisat att billiga prylar är skit. Fast trodde faktiskt att myson fläkten skulle va bra:)

Krilleman
Cry once - Buy quality (felstavat???!!)

Som så många andra gånger...

Har en Myson och en PAX.

Myson är det värsta smäck som jag någonsin haft oturen (oskickligheten) att köpa och installera i det här huset. :mad:

mycke_nu skrev:
Har en Myson och en PAX.

Myson är det värsta smäck som jag någonsin haft oturen (oskickligheten) att köpa och installera i det här huset. :mad:
Har du kvittot kvar och den är köpt på Jula? Jag har bara åkt in med min och förklarat att den inte funkar så jag fått tillgodo pengar att handla annat för.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.