Min Myson badrumsfläkt har slutat öppna backspjället. När jag öppnar fläkten ser jag att backspjället är anslutet till en brun pryl (se bild). När jag plockar bort denna bruna pryl så går det att manuellt öppna spjället . Det ser ut som den bruna prylen blivit överhettad och det ser ut som plasten smällt på ovansidan. Är det någon som vet vad det är för brun pryl och var man kan få tag på en ny?
På prylen står det Eltek Italy samt ett nummer som ser ut som 100331.01. Texten ät lite otydlig.
På prylen står det Eltek Italy samt ett nummer som ser ut som 100331.01. Texten ät lite otydlig.
Produkter som diskuteras: "badrumsfläkt"
Badrumsfläktar
Bra ventilation behövs i badrum och våtrum för att slippa fuktskador, mögel och kallras. Badrumsfläktar drar effektivt ut den fuktiga och förbrukade luften ur ditt hem och håller husets våtutrymmen friska och fräscha.
Läs mer
Jag har testat Google och jag hittar en hel del, men jag tänker att något som kostar €6 och något som kostar € 50 på eBay inte gör exakt samma sak.E etompau skrev:
Det kommer säkert att sluta med en ny fläkt, men jag tänkte göra ett försök att fixa den gamla.
Klicka här för att svara