Hej!

Vi har köpt ett fritidshus där träreglar ligger mot oisolerad betongplatta i källaren (suterränghus byggt 75).
Vi ska på sikt riva ut golv och väggar, men barn och budget låter oss inte prioritera det just nu.
Det luktar ganska lite, men ffa när vi inte varit där på ett tag. Kläder luktar en del när man kommer hem.

För att fräscha till den inredda källaren, så tänkte vi lägga laminatgolv direkt mot plastmattan och bara måla om.
Men för att få lite cirkulation under till så funderar jag på köpa en badrumsfläkt och installera i ett hörn i golvet som suger ut luften från utrymmet under golvet.
Jag förväntar mig inga mirakel, men är det helt meningslös?

Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.