Hej. Jag vill sätta en hel bänkskiva över både tvättmaskin och en ny, vägg monterad kommod i mitt badrum (se bild). Önskar sätta handfat UNDER bänkskivan, så det blir en obruten yta. Hur tänker man rörande vilket handfat som passar in i kommod liknande den på bilden (Bathlife eufori 800 mm)? Och hur gör man håltagning i skiva så det blir snyggt och tätt? Har någon gjort något liknande och vill dela med sig av råd, och jättegärna bilder :) Tack!

• Badrum med handfat, blandare, tvättmaskin och en lös bänkskiva som är placerad över tvättmaskinen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Väggmonterad kommod från Bathlife eufori på 800 mm i ett badrum, med ett vitt handfat och kran.
    Skapa konto
  • Bänkskiva med integrerat handfat ovanpå svart väggmonterad kommod med öppen låda.
    Skapa konto
Cheesen
K Katarina Hstam skrev:
Hej. Jag vill sätta en hel bänkskiva över både tvättmaskin och en ny, vägg monterad kommod i mitt badrum (se bild). Önskar sätta handfat UNDER bänkskivan, så det blir en obruten yta. Hur tänker man rörande vilket handfat som passar in i kommod liknande den på bilden (Bathlife eufori 800 mm)? Och hur gör man håltagning i skiva så det blir snyggt och tätt? Har någon gjort något liknande och vill dela med sig av råd, och jättegärna bilder :) Tack!
Kolla med kökstillverkare. Dom kan nog ordna din idé. Det svåra är att hitta en ho som man gillar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.