Hej,

Jag beställde Svedbergs badrums CD för att labba runt lite inför min badrumsrenovering.

Har någon annan använt någon badrums CD här inne. Jag är mycket imponerad över hur smidigt det är att använda och ändå kan man åstakomma ganska avancerade "rum"

Nu till min fråga, jag vill ha en tvättmaskin i mittbadrum men hur får jag in den,..hittar ingen tvättmaskinsmodell som standard, mycket konstigt tycker jag

Vi har ritat alla våra badrum med Fredells och Konradsons CDn

Man kan göra jätte mycket med de. Det jag hade svårt är att bara ta bort ett kakel och ersätta med något annat.

Men det blev jätte bra ändå.
Det är för att ingen av kakelbutikerna säljer vitvaror :-)
De har bara sortimentet de förväntar sig att du ska köpa ;D ;D

Nu får de väl ta och kamma sig på ryggen

Under "Tillbehör" har de Växt, Tekanna ???, Monalisa ??? tydligen tycker de Monalisa passar bättre i ett badrum än en tvättmaskin och torktumlare,.. suck man är motarbetad

Ingen som vet om man kan få in en ny "modell" själv i sin installation av badrums CD? Borde ju gå på något sätt

eller vet någon om en tvättmaskin kanske finns i möbeltillägget?

En tvättmaskin hör inte hemma i ett badrum enligt mig

ok tycker du jag skall placera den i vardagsrummet eller sovrummet istället då?`*suck*

Hej!

Hi, hi, bra idé att placera tvättmaskinen i vardagsrummet istället. ;D

Jag använde Höganäs Badrums-CD när jag planerade våra badrum och tyckte att det var kanon! Men precis som du så saknade jag en del grejer. Jag fick möbeltillägg och kakeltillägg när jag tipsade lite kompisar, men jag vet inte om det var med några tvättmaskiner, tyvärr. Och just nu vet jag inte var CD:n är, eftersom vi flyttar in i huset denna helgen.

Men mitt tips till dig är att gå in på www.Room328.com eller .se och kontakta dem med dina frågor, så kommer du få jättebra hjälp! Det fick iaf jag, med mina små bekymmer under tiden jag satt och knåpade ihop mina badrum, som faktiskt ser likadana ut i verkligheten idag som på bilderna skapade med hjälp av CD:n! 8)

Lycka till!

//Helena

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.