Hej!

Är det någon som vill dela med sig av bilder på sitt badrum på övervåningen i en Västervik?

Vi köpte vårt Västervik "planfärdigt" o "färdigisolerad", (Badrummet ligger direkt till höger när man kommer upp för trappan. )
Men jag skulle vilja få inspiration hur nån annan har gjort med sitt badrum?!
Vi har inte "gett" oss på badrummet än alltså!:)

Mvh/Anneliesan
 
Tråkigt att inte nån "här "som har lite inspiration att "ge"! :(

Glad påsk!
 
Här finns mycket badrumsbilder www.swkakel.com
Vet inte om det är någon Västerviksvilla, men inspiration kanske du får.
 
tackar tackar!!:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.