3 537 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Badrummet på ö.v i Villa Västervik?
Hej!
Är det någon som vill dela med sig av bilder på sitt badrum på övervåningen i en Västervik?
Vi köpte vårt Västervik "planfärdigt" o "färdigisolerad", (Badrummet ligger direkt till höger när man kommer upp för trappan. )
Men jag skulle vilja få inspiration hur nån annan har gjort med sitt badrum?!
Vi har inte "gett" oss på badrummet än alltså!
Mvh/Anneliesan
Är det någon som vill dela med sig av bilder på sitt badrum på övervåningen i en Västervik?
Vi köpte vårt Västervik "planfärdigt" o "färdigisolerad", (Badrummet ligger direkt till höger när man kommer upp för trappan. )
Men jag skulle vilja få inspiration hur nån annan har gjort med sitt badrum?!
Vi har inte "gett" oss på badrummet än alltså!
Mvh/Anneliesan
Tråkigt att inte nån "här "som har lite inspiration att "ge"! 
Glad påsk!
Glad påsk!
tackar tackar!!
Klicka här för att svara