15 993 läst ·
29 svar
16k läst
29 svar
Badrummet klart till 95% -bilder-
Har ungen K_rauta alls i närheten. Kunde du kolla märke och modell så vore det bra.Douglas skrev:
Är själv inne på att sätta en kanalfläkt på vinden ovanför för att få ner ljudvolymen och ökad kapacitet.
Tompa
Produkter som diskuteras: "kanalfläkt"
Kanalfläktar
Med hjälp av en kanalfläkt kan du på ett smidigt sätt öka flödet av frånluft i våtrum och därigenom förbättra ditt inomhusklimat.
Läs mer
Har själv köpt en sådan här. Köpte min genom lokal järnhandel. Märket heter Cata och fläktmodell X-mart. Kolla http://www.cata.es/online/fitxa.asp?cid=1&page=54&cat=75&prod=870&shift=0&op=7 för fler modeller. Min är i borstat stål 
Ang fläkt så tror jag att Fresh har kromade galler till sina fläktar. Vi skaffade en modell med både tidsstyrning med tändtråd, dragkontakt och fuktstyrning. Se till att inte bara ha fuktstyrning, för då kan doften bli kvar lite väl länge efter toabesök om .
det enda som jag har behövt kompletera med är ett litet oljeelement (220v)som när det är 10-15 minusgrader placerar framför bastudörren då det blir lite kyligt av fönstret samt från bastun. Detta upplevs endast då det är 10-12 minus. Annars klarar golvvärmen det perfekt!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden