Verkligen :o Det e så snyggt med nedsänkt bad. Håller med ovanstående kommentarer. Mysigt att bada och se ut när det e mörkt och kallt ute. det lär nog vara extra njutbart bara det. :)

Douglas skrev:
Om dom inte har denna kan jag kolla upp vad det är för märke och modell åt dig om du vill.
/D
Har ungen K_rauta alls i närheten. Kunde du kolla märke och modell så vore det bra.
Är själv inne på att sätta en kanalfläkt på vinden ovanför för att få ner ljudvolymen och ökad kapacitet.

Tompa

Vill bara gratta till fräscht badrum och tacka för suverän inspiration till vårt egna som nu skall byggas inom kort, nu föll bitarna på plats! ;)

Tack och njuuut av era bad.

TyraMyra

Gutte:
Ja detta är den fläkt som jag syftar på. Finns även i rostfritt. Grymt snygg!

Bild på vår blandare(måste medge att den är så otroligt häftig, och helt underbar att tvätta händerna under) & handfatet.

• handfat_blandare.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
en bild till!

• handfat_blandare2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fruktansvärt läcker!! :o Kan tänka mig att det blir ett härligt flöde på vattnet.. En sån skulle jag aldrig våga ha, men gärna vilja ha :( Lite för vilda barn ;D

S
Verkligen snyggt!!
Stilrent till 100% vad mer kan man säga...

Ang fläkt så tror jag att Fresh har kromade galler till sina fläktar. Vi skaffade en modell med både tidsstyrning med tändtråd, dragkontakt och fuktstyrning. Se till att inte bara ha fuktstyrning, för då kan doften bli kvar lite väl länge efter toabesök om .

är jättenöjd med fläkten!

det enda som jag har behövt kompletera med är ett litet oljeelement (220v)som när det är 10-15 minusgrader placerar framför bastudörren då det blir lite kyligt av fönstret samt från bastun. Detta upplevs endast då det är 10-12 minus. Annars klarar golvvärmen det perfekt!

Mycket snyggt! Gillar särskilt golvet, ser ut att vara lite strukturerat(?), var kommer det ifrån och vad heter det?

/Anette

Hur har du gjort bakom toa stolen? Har du byggt upp en färdig vägg med kakel och allt och sen byggt "lådan" till WC stolen?

Riktigt snyggt och nu föll det även på plats för oss, frugan är ute efter svart stengolv och grå väggar och jag har varit skeptisk tills jag såg ert.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.