Skall bygga till vårt fritidshus med bl.a. badrum. Har tänkt mig uppvikt plastmatta på golvet. Blankmålad väv på väggarna och målad panel i taket. Inredningen blir VC, tvättställ, duschkabin, tvättmaskin och varmvattenberedare. Är det okey att ha osb + gips i väggarna under väven? Behöver jag förstärka väggen något för att kunna sätta kakel ovanför handfatet.
Mvh
Masen