Skall bygga till vårt fritidshus med bl.a. badrum. Har tänkt mig uppvikt plastmatta på golvet. Blankmålad väv på väggarna och målad panel i taket. Inredningen blir VC, tvättställ, duschkabin, tvättmaskin och varmvattenberedare. Är det okey att ha osb + gips i väggarna under väven? Behöver jag förstärka väggen något för att kunna sätta kakel ovanför handfatet.
Mvh
Masen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.