Nyligen har jag noterat några sprickor i badrummet golv. Jag vet inte hur seriös är dem och hur ska reagera. Är det vanlig så? Bör lagas eller man kan vänta? Titta gärna på bilden. Jag misstänker att de växer men inte säker på det.
med vänliga hälsningar

• Enstaka hårstrå och små droppar på en strukturerad yta med skugga. Otydligt, vardagligt, närbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Ser mer ut som djup repa, ska mycket till för att gå rakt igenom mattan som är 2-3mm tjock. Är det en bit från duschen är det ingen fara.

Tack för svaret. Det är en meter från duschen. Den som till vänster liknar den som till höger för ett tag sedan och det som till höger fanns inte då.
Kan man laga den och isåfall hur?
Med vänliga hälsningar

BirgitS
Hur gammal är mattan?

BirgitS BirgitS skrev:
Hur gammal är mattan?
Drygt 20 år.

BirgitS
Efter ung. 20 år är det många våtrumsmattor som har torkat så mycket att de börjar spricka och har de väl börjat så är det nog stor risk för att det bara blir värre och värre.

BirgitS BirgitS skrev:
Efter ung. 20 år är det många våtrumsmattor som har torkat så mycket att de börjar spricka och har de väl börjat så är det nog stor risk för att det bara blir värre och värre.
Jag befarar det också. Jag börjar se smö fina sprickor, svårt att se om man bara kasta ett öga på mattan.

Dags att renovera.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.