19 157 läst ·
61 svar
19k läst
61 svar
BADRUM: det läcker vatten från brunnen!!
Ok. Du skulle kunna snacka med styrelsen och höra vad de säger. Sannolikt behöver detta spolas och då kommer en bil med högtryck och löser detta.M Mackan Mack skrev:
Tyvärr så kommer nog detta falla på din räkning om det visar sig att det är stopp från dig till föreningens stam.
Ibland har föreningen en given spolfirma/fastighetsskötare/driftiggranne som kontaktas för att lösa stopp i rören.
Vill du prova åtgärda själv låna eller köp en rörrensare från biltema eller clas olsson.
Vill du prova åtgärda själv låna eller köp en rörrensare från biltema eller clas olsson.
Renoverare
· Värmland
· 1 178 inlägg
Tryck i mycket yes diskmedel , varmt vatten men ej kokande , kolla hur de blir
Yes, som whak skriver. Det är inte speciellt dyrt. Ingen rörmokare krävs i detta skede utan den är en spolbil och detta går fort. Ett par tusen. Tråkiga pengar men det är vad det är.
Men kan oavsett vara bra att prata med styrelsen för att höra vad de säger.
Men kan oavsett vara bra att prata med styrelsen för att höra vad de säger.