Tjena,

Tänkte väl att jag kan lägga upp lite bilder på mitt badhus jag byggde tidigt i våras. Har ett ganska stort fårhus där jag tidigare byggt om halva till en vedeldad bastu. Blev lite sugen på att ha en tunna med som komplement, både för kallbad och varmbad. Brorsan kom på besök och vi började riva i det gamla fårstallet för att se vad vi kunde göra av det. Allt är byggt av mestadels eget virke som kommer från min mark och sågat av en kompis nån kilometer bort. Vi hade ingen plan när vi började utan körde bara på :) Karet är av syrafast och Tiggat.
Fyller och tömmer den varje gång (ca 2.5m2) från egen brunn ca 80m bort med en dränkbar pump och Wifi-switch
Ställ era frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Interiör av ett renoverat badhus med träväggar och synliga brädor, med en stege och del av grön trädgårdskärra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inredning av ett pågående byggprojekt med träväggar och en blå geringssåg i förgrunden.
Skapa konto
Grundram i trä för ett byggprojekt beläget inomhus med verktyg och träspån runtomkring.
Skapa konto
Renoveringsprocess av ett gammalt fårstall som omvandlas till badhus med trägolvstomme och verktyg synliga.
Skapa konto
Man i arbetskläder står i under renovering med träväggar och verktyg runt omkring.
Skapa konto
Inomhusbyggprojekt i trä, synliga plankor och verktygsspridda över golv i ett halvfärdigt rum.
Skapa konto
Renovering av gammalt fårhus med träkonstruktion och verktyg synliga, under ombyggnad till badhus.
Skapa konto
Vedeldad kamin installerad bredvid en nybyggd trävägg, verktyg och byggmaterial synligt, del av badhusprojekt.
Skapa konto
Renoveringsarbete i ett gammalt fårstall med träreglar och byggverktyg.
Skapa konto
Person i skyddsutrustning arbetar med byggnadsrenovering i trästruktur.
Skapa konto
Inredning av ett under konstruktion badhus med träpaneler, trägolv och en borrskruvdragare på golvet.
Skapa konto
Inredning av hemmabyggt badhus med vedeldad kamin och badtunna av trä.
Skapa konto

• Inredd del av ett gammalt fårrhus ombyggt till badhus med vedeldad kamin och inbyggd badtunna av syrafast stål.
    Skapa konto
  • En vedeldad bastuugn på en pall utomhus, nyuppackad med skyddande plast och låda.
    Skapa konto
  • Gilla
Nikorasu och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.