1 942 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Bacho aggregat med hemska lager?
Hej,
Jag har ett Bacho aggregat med återvinning från 1980 och lagren i motorerna är helt slut...
Det sitter en motor med axel som driver två fläkthjul, ett paket som enkelt kan plockas ur, frågan är om det finns lager att byta ut och är det nån som vet var man får tag på det runt Stockholm?
Jag har ett Bacho aggregat med återvinning från 1980 och lagren i motorerna är helt slut...
Det sitter en motor med axel som driver två fläkthjul, ett paket som enkelt kan plockas ur, frågan är om det finns lager att byta ut och är det nån som vet var man får tag på det runt Stockholm?
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Ska kolla Rotera, fick tips idag om Ekström & Söner i Hägersten som ska ha lager till de flesta fläktar, även äldre.
Då huset hyrs ut och på sikt ska säljas så är jag inte supersugen på att byta aggregatet sm gör övrigt ser fräsht ut.
Då huset hyrs ut och på sikt ska säljas så är jag inte supersugen på att byta aggregatet sm gör övrigt ser fräsht ut.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden