`Vad säger ryktet om releasedatum fören ny airport express som stödjer 11ac? n känns lite gammalt idag.
 
ullberg
Ganska nyligen läste jag något rykte om att en kommande uppgraderad appleTV ev. ska innehålla en basstation (med ac). Rykten om en ac-uppdaterad express har jag hört sen förra hösten, men än så länge har inget hänt.

Om du inte vill vänta tycker jag du ska nöja dig med musiken strunta i basstationsfunktionaliteten (eller se den som en bonus och strunta i dess hastighet)

/U
 
Ok.

Egentligen spelar inte hastigheten någon roll, får ju ut 40-50Mbit där jag har bra täckning men det känns ju lite dumt att köpa något nu om det kommer en ny om ett par veckor.

Kanske blir ett par beggade istället. Eller en appletv. prisskillnaden är inte så stor. Men då måste man hitta en förstärkare med hdmi eller optisk ingång....dyrare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.