Ganska nyligen läste jag något rykte om att en kommande uppgraderad appleTV ev. ska innehålla en basstation (med ac). Rykten om en ac-uppdaterad express har jag hört sen förra hösten, men än så länge har inget hänt.
Om du inte vill vänta tycker jag du ska nöja dig med musiken strunta i basstationsfunktionaliteten (eller se den som en bonus och strunta i dess hastighet)
/U