Moderator
· Stockholm
· 57 792 inlägg
Är det för kommunalt VA så får du inte röra dem.
Men hur kommer det sig att de monterats så?
Men hur kommer det sig att de monterats så?
Kan tänka mig att det är för att man ska hitta dem efter 10 år. Eller hur ofta de nu används. Lägger man dem i marknivå så är risken stor att de blir övervuxna eller att de inte syns om gräsmattan är lite mer av ängskaraktär vilket har blivit modernt nu när pollinatörerna ska gynnas.H hempularen skrev:
Servisventilerna brukar markeras ut med avståndsskylt på stolpe, likt följande,L lbgu skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.byggahus.se/forum/threads/vad-star-sv1-7-for.406214/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara

