Hej,
Har fått för mig att denna kopplingen har avstängning. Men förstår inte hur? Sitter kopplat till vår toalett som magiskt gått sönder och behöver bytas. Är det en föravstängning, den gängade delen? Saknas det en kran, likt ballofix?
Har fått för mig att denna kopplingen har avstängning. Men förstår inte hur? Sitter kopplat till vår toalett som magiskt gått sönder och behöver bytas. Är det en föravstängning, den gängade delen? Saknas det en kran, likt ballofix?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Då blir det polygripen som får arbeta, samt kanske lämpligt att vid tillfälle byte kranen/ventilen till annan sort senare, bara en fråga sitter det en ventil strax före toan på undersidan av den. Det är lite knöligt när det är ett rör till toan, stelt och inte flexibelt, då bör det vara en flexxslang och då måste den du har där stängas för byte.
Produkter som diskuteras: "polygripen"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Ingen avstängning vid toan. Kan jag inte behålla den som sitter där och sätta flexslang på den?J jonaserik skrev:Då blir det polygripen som får arbeta, samt kanske lämpligt att vid tillfälle byte kranen/ventilen till annan sort senare, bara en fråga sitter det en ventil strax före toan på undersidan av den. Det är lite knöligt när det är ett rör till toan, stelt och inte flexibelt, då bör det vara en flexxslang och då måste den du har där stängas för byte.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden