Hej håller på och renoverar ett av barn rummen men det blir allltid mer än vad jag tänkt mig. I rummet sitter en tfn uttag som inte används på länge. Tänkte då första använda dosan till ett el uttag , gammalt hus så ganska få uttag sedan innan. Ser dock att uttagen sitter på olika höjd, visst skulle det se dumt ut att ha det så? Bättre lösning då att sätta igen tfn uttaget och i så fall nytt uttag med rot dosa? mhv Ulf
 
Mikael_L
Rören till telefonuttagen går nog inte till rätt ställe för att kunna dra in starkström istället.
 
Hej tack för svar. Nä det är jag med på. Får i så fall fälla in slang från den befintliga dosan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.