Hej håller på och renoverar ett av barn rummen men det blir allltid mer än vad jag tänkt mig. I rummet sitter en tfn uttag som inte används på länge. Tänkte då första använda dosan till ett el uttag , gammalt hus så ganska få uttag sedan innan. Ser dock att uttagen sitter på olika höjd, visst skulle det se dumt ut att ha det så? Bättre lösning då att sätta igen tfn uttaget och i så fall nytt uttag med rot dosa? mhv Ulf