Essves FNG 34/90 G3 är GRÖN - och då måste såklart vara bra för miljön.
Åtminstone miljön i våra kvarter, för jobbar man med den vill ALLA göra mer!

... och vem vill inte låta andra göra mer???

Svar: X (34 grader)
Efter att ha dragit omkull öppna färgburkar och fått maskiner att ramla ner från byggställningen pga tryckluftslangen skulle denna gasdrivna spikpistol från Essve göra arbetet smidigare så att kraft finns över till en promenad med familjen efter byggdagens slut.

Svar: 34 grader

Varför jag? Ska snart panela om huset (sagt så i ett år), denna skulle garanterat motivera mej till att börja! ;)

Svar X: 34grader

Nu är det snart dags att äntligen ta tag i projektet att ygga dubbel-garage. Då hade ju en spikpistol kommit väl till pass.

Svar: X

Det vore underbart att slippa släpa omkring på kompressor och Biltema spikpistol när panelen ska bytas nästa år!!!

Svar: X: 34°

Motivering: Min hammardetektor, även känd som tummen, har hela mitt liv lidit av min inte helt optimala spikträffsäkerhet. Med en Essve spikpistol skulle husprojekten, och det planerade garagebygget, gå otroligt mycket smidigare. Att jag slipper blå tumme, och min omgivning slipper höra obskyra och olämpliga utbrott är en ren bonus ;)

34 grader! Finns alltid nåt att spika på när man har en gård och ett hus att sköta om! Sen att 7 hästar och 2 vilda barn och en mer eller mindre skvatt galen sambo gör allt för att sabba allting och man får snickra hela tiden så hade mitt liv blivit enormt mycket lättare med en gasdriven spikpistol!!!!!!

Rätt svar är : X, 34 grader...

Jag vill ha en spikpistol för att vi ska byta ut panelen på vår lada, tjejer tycker också om coola maskiner!

X 34 grader

Ska påbörja bygget av ett högt och långt plank och då hade denna spikpistol passat som handen i handsken

34 grader
Egentligen ingen anledning att just jag ska vinna , sitter själv i rullstol , skulle i så fall vara att jag skulle antagligen inte orka hålla i en hamare och slå ner en spik , men min fru skulle säkert uppskatta den , hon tycker inte om att spika ,

Svar X

Kan komma till nytta inför kommande projekt med sandlåde bygge.
Och lite andra projekt med kanske :)

Svar: X. 34 grader

En gasdriven Essve spikpistol tillsammans med batteridriven cirkelsåg är perfekt för att hjälpa en kompis att bygga en stuga i skogen där det inte finns el.

Svar: X, 34 grader.

Med en spikpistol från ESSVE i näven skulle garagebygget inte bara gå så mycket snabbare och smidigare, man känner sig så mycket manligare med en spikpistol istället för en stekpanna som annars krävs för att träffa spiken!

Svar X; 34*

Jag byggde ett hus, spikade alla spik för hand och svor på att jag aldrig mer skulle göra något likande. Nu har jag börjat planera för nästa bygge, men med en ESSVE spikpistol finns det hopp om att jag ska slippa bli galen denna gång.

34 grader

Jag har precis blivit med kåk som inte har renoverats de senaste 40åren. Så för att underlätta denna kommande tid med massivt spikande så skulle det spara mycket tid, slit och ömmande tummar med en spikpistol från Essves.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.