Hej
Jag har ett solfångarsystem från folkpool.
Då jag har en lite för klen pump så blir det luft i systemet och man rekommenderar en avluftningsventil enligt bild (nr7) Systemet kopplas med 50mm rör.
Är det någon som kan rekommendera en sådan och hur jag kopplar på denna på 50 mm rör.
Poolstar har en sådan, men de är svåra att komma i kontakt med nu under semestertider och jag behöver en nu.
Tack på förhand
Micke
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder