2 909 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Avloppsvatten in i källaren.
Hej.
Har fått avloppsvatten in i vår villa pga att kommunen gjort något fel när de gör om utanför på gatan. Har anmält till försäkringsbolag, både bygg och saker. Nu undrar jag om det är någon annan som har erfarenhet av ett sådant här missöde och kan komma med förslag om vad man inte ska missa att göra i en sådan här situation?
Mvh
Har fått avloppsvatten in i vår villa pga att kommunen gjort något fel när de gör om utanför på gatan. Har anmält till försäkringsbolag, både bygg och saker. Nu undrar jag om det är någon annan som har erfarenhet av ett sådant här missöde och kan komma med förslag om vad man inte ska missa att göra i en sådan här situation?
Mvh
Se till att kontakta nån som kan komma och börja sanera direkt, de har jour dygnet runt.Man ska inte behöva stå i skiten själv för att vänta och ringa på kontorstider de har jour.
nummer bör väl finnas hos försäkringsbolaget.
/ATW
nummer bör väl finnas hos försäkringsbolaget.
/ATW
Tack för svar. Vi har kommit så långt att de sanerat städat och satt in fläktar. De har även börjat packa saker i kartonger. Får bra hjälp. Om det är något annat man ska tänka på.A ArneTW skrev:
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden