Hej
Det kommer avloppslukt från överfyllnadshålet i mitt tvättställ
Lukten kommer endast när man spolar så att hålet i bottenhålet blir fullt med vatten
Någon som har någon idé om vad det kan vara?
 
Avluftingen är troligtvis tät. När vattnet rinner ner förbi vattenlåset så måste överskottsluften ut någonstans, om inte avluftningen funkar så blir det på något annat ställe... t.ex. där du beskriver.
 
det låter troligt, hur kan man lösa det?
 
ingen som har något förslag?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.