2 400 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Avloppslukt i toan på morgonen
Hej,
Har märkt de senaste månaderna att det luktar avlopp i toan, nästan alltid på morgonen när man inte har spolat på några timmar. Lukten försvinner så fort man har spolat och man känner inte av det resten av dagen. Lukten kommer från vattnet i toa stolen som har legat still under natten, det är iallafall så jag uppfattar det.
Vad kan det bero på? Är det dags för en ny stol eller är det ett mindre problem som man kan fixa själv?
Tacksam för svar
Har märkt de senaste månaderna att det luktar avlopp i toan, nästan alltid på morgonen när man inte har spolat på några timmar. Lukten försvinner så fort man har spolat och man känner inte av det resten av dagen. Lukten kommer från vattnet i toa stolen som har legat still under natten, det är iallafall så jag uppfattar det.
Vad kan det bero på? Är det dags för en ny stol eller är det ett mindre problem som man kan fixa själv?
Tacksam för svar
Klicka här för att svara