2 235 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Avloppet är off med 15 cm i kök, problem?
Hej,
Vi är i färd med att byta ut köket och har fått hem allt men nu när vi tittat lite närmare så ser vi att avloppet inte hamnar helt centrerat. Mer specifikt så hamnar det 15 cm till höger om center i 80 cm skåpet där diskhon ska vara. Kranen kommer med andra ord sitta 15 cm till vänster om avloppet i golvet, är detta ett problem? Eller går det att justera rören så pass?
Vi är i färd med att byta ut köket och har fått hem allt men nu när vi tittat lite närmare så ser vi att avloppet inte hamnar helt centrerat. Mer specifikt så hamnar det 15 cm till höger om center i 80 cm skåpet där diskhon ska vara. Kranen kommer med andra ord sitta 15 cm till vänster om avloppet i golvet, är detta ett problem? Eller går det att justera rören så pass?
Klicka här för att svara