Hej Jag ska dra avlopp i min fritidsstuga med torpargrund. Frågan är om jag ska dra
avloppsrören i trossbotten eller dra dom i marken under huset.Det ska bli 2 st golv-
brunnar, köksavlopp samt toalett Har eget infiltrationsavlopp
Hoppas någon har erfarenhet.
Mvh.Hans
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.