Hej.
Skall ta bort mitt gamla larm, pga av att har skaffat nytt som klarar ip- telefoni samt har kamera och rökdektor.
Nu till frågan, hur gör jag för att döda larmet bäst, utan att väcka hela grannskapet?
Är det någon som kan ge tips hur jag går tillväga? Larmet är av DSC tror 1660.
 
Löste det ganska lätt. Bara plockade bort batteriet samt tog bort strömmen. Gick smärtfritt och ingen i grannskapet vaknade. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.