Hej.
Skall ta bort mitt gamla larm, pga av att har skaffat nytt som klarar ip- telefoni samt har kamera och rökdektor.
Nu till frågan, hur gör jag för att döda larmet bäst, utan att väcka hela grannskapet?
Är det någon som kan ge tips hur jag går tillväga? Larmet är av DSC tror 1660.