Har en avfuktare i källaren och plötsligt märke jag att det var blött under den. Såg att det kom någon droppe vatten från sidan.
När jag öppnade luckan till filtret så var det två isklumpar på filtret.
Vad betyder det? Vad kan det bero på? Kan man göra något åt det eller är det bara att byta?
När jag öppnade luckan till filtret så var det två isklumpar på filtret.
Vad betyder det? Vad kan det bero på? Kan man göra något åt det eller är det bara att byta?
Produkter som diskuteras: "Avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Filtret ser ganska igensatt och smutsigt ut vilket minskar luftflödet, hade det varit vinter hade jag sagt att orsaken är att maskinen står för kallt men börja med att kolla filtret. Annars kan det vara ett fel som gör att avfrostningen inte fungerar som den ska.T twp skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


