Suvi5700
För en vecka sedan fick vi isolerat röret till ventilationen för frånluftsvärmepumpen. Idag kollar jag luftfiltret och ser en hel del isolering i det. Nu börjar jag undra om dom delat på något rör så det sugs in isolering, eller bara luft?
 
  • Luftfilter med insamlad isolering, eventuellt från röret till en frånluftsvärmepump, ligger på en grå yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Luftfilter med synlig isolering fastnat i det, vilket kan tyda på problem med ventilationen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Suvi5700
Kanske ska tillägga att jag är orolig att det fortfarande är öppet in i ventilationsröret så att den suget in kall luft.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.