Suvi5700 #1 Bannad · 1 174 inlägg 22 jan 12:37 Suvi5700 Bannad 1 174 inlägg 22 jan 12:37 #1 För en vecka sedan fick vi isolerat röret till ventilationen för frånluftsvärmepumpen. Idag kollar jag luftfiltret och ser en hel del isolering i det. Nu börjar jag undra om dom delat på något rör så det sugs in isolering, eller bara luft? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #nibe-f370
För en vecka sedan fick vi isolerat röret till ventilationen för frånluftsvärmepumpen. Idag kollar jag luftfiltret och ser en hel del isolering i det. Nu börjar jag undra om dom delat på något rör så det sugs in isolering, eller bara luft?
Suvi5700 #2 Bannad · 1 174 inlägg 22 jan 15:41 Suvi5700 Bannad 1 174 inlägg 22 jan 15:41 #2 Kanske ska tillägga att jag är orolig att det fortfarande är öppet in i ventilationsröret så att den suget in kall luft.
Kanske ska tillägga att jag är orolig att det fortfarande är öppet in i ventilationsröret så att den suget in kall luft.