Hejsan.

Ska renovera ett hus på landet som är byggt med källare, som jag vet måste det grävas upp runt huset
och isoleras för att det ska bli bra,
Men vad gör jag om huset skulle vara byggt direkt
på berget???


Med Vänliga Hälsningar

Martin
 
humm... nja då har du problem = tar lång tid :(

mina svär föräldrar fick "borra" sig ner en bit i berget ca 5-10 cm.

Han hyrde en Fet borrmaskin o gjorde en massa hål o sen fram med slägga o ett "spätt" o hackade bort bit för bit.. detta tog dock lite tid om man säger som så.. Han hade då bara berg som var högre änn huset på ena kort sidanså han slapp göra detta runt hela huset.. :)

lycka till! snart e det min tur o dränera om grunden.. :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.