Hej!
Någon med erfarenhet från tillval och avdrag hos Götenehus? Om man byter så får man tillgodoräkna sig hela beloppet som standard valet är värt. Väljer man bort något utan att ersätta det får man tilbaks 80% av värdet. Men får man tillbaks på både produktenspris och entreprenaden? GH´s listpris för ett "val" består av produktens pris + en entreprenadskostnad. Någon som vet?