TS får väl sätta ett manöverrelä med hållkrets i serie med tryckbrytaren då, så är alla eventualiteter förutsedda. En annan viktig sak är att kolla så startavlastningen funkar.
 
Kompressorn har inte start/stop automatik utan går konstant med avlastning vid rätt tryck. Manuell YD. Gammal trotjänare.
 
Då kan du göra som nämnts tidigare, sätta en vanlig kapslad motorskyddsbrytare före Y/D och med inställning enligt märkskylten för D. Som extra tillsats en underspänningsutlösare för 400V så är allt riktigt bra.
 
Oops
 
GK100 skrev:
Bo i sitt esse. :)
Precis. Man behöver ju inte fråga Bo om man kan citera Bo. :) (Och det kunde jag ju påpekat)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.