Bertil Erik Ohlsson #1 Medlem · 59 inlägg 2 sep 2020 15:48 Bertil Erik Ohlsson Medlem 59 inlägg 2 sep 2020 15:48 #1 Hejsan, Någon som vet om tryckstången (den som är fäst i fönstret) ska 'glida i skruv spåret'? Fönstren bör kunna öppna mera. Jag har testat skruva på cylindern båda hållen i olika temperaturer. Märket är Optivent. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fönsteröppnare #växthus
Hejsan, Någon som vet om tryckstången (den som är fäst i fönstret) ska 'glida i skruv spåret'? Fönstren bör kunna öppna mera. Jag har testat skruva på cylindern båda hållen i olika temperaturer. Märket är Optivent. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Bertil Erik Ohlsson #2 Medlem · 59 inlägg 17 sep 2020 14:57 Bertil Erik Ohlsson Medlem 59 inlägg 17 sep 2020 14:57 #2 Svarar mig själv. Hittat en YT video där det syns att tryckstången är fastspänd. Verkar som att fönsteret inte öppnar mera
Svarar mig själv. Hittat en YT video där det syns att tryckstången är fastspänd. Verkar som att fönsteret inte öppnar mera